Dag 7-Min bästa vän/vänner

♥Jessica Engströmberg♥
Den enda människan jag kännt hela livet, och då menar jag HELA! Vi föddes väldigt nära på datumet. Hon 16 december och jag 28. Vi har följt varandra nästan hela livet med. Babysång, barntimmarna, skolan från årskurs 0-6 och födelsedagar. Hon är en vän som alla vill ha. Omtänksam, alltid glad och kan alltid få en som storgråter till att hålla på kissa på sig av skratt, lita på henne till 101 och dagarna med henne är olika varje gång! Men alla är lika roliga och galna!

Minnena med henne är oförglömmiga! Skulle jag skriva ner alla minnena med denna tjej skulle det bli en bok som skulle vara tjockare än världens fetaste bok som finns. 
Var ett tag sedan vi sågs nu men vi måste träffas under lovet och det kommer det att bli! Älskar dig vännen och har gjort det sedan jag föddes och kommer göra det tills jag dör och efter döden!
                    

♥Hanna Almgren♥
Vi har vissa år gått i parallellklasser från första början men när vi verkligen börja vara me varandra var när jag börja i orienteringen. Jag var 7-8 år då. För varje träning blev vi allt bättre och bättre vänner och hade grymt roligt på träningarna! Lägrerna, tävlingarna. Våra föräldrar blev ju lika bra kompisar som vi två så det blev ju några gånger om året middagar hos varandra och så är det i dag med. En underbar vän som går att prata med allt om, finns alltid där för en och när man är med henne har man en humor man aldrig annars har! Litar upp till toppen på henne och hon är rent guld värd! Dom som inte har träffat henne har missat något stort. Lika stort som att få träffa världens kändis. Tillochmed större! Ingen är som hon och hon är bara bäst!

Minnena är också oförglömmiga. Vi har minnen från när vi satt och lekte med barbie till nu när vi traskar runt i Borås och garvar över hela stan och när vi är på landet och har kul! Jag älskar dig och kommer alltid att göra det vännen min!
Hur söt får man bli?! ;o


♥Louise Johansson♥
Glömmer aldrig den dagen då vi börja vara be varandra och träffades. Det är ett minne som kommer finnas med resten av livet! jag kommer cyklandes och du sitter och gungar och när jag hoppat av cykeln och tänkte gå och gunga med börja vi prata, prata och prata och sedan var jag hemma hos dig och åt fil och träffa din familj och vi var med varandra resten av dagen och dagen efter osv. Du är otroligt snäll och du finns för en 24/7 och vi har våra skrattande minnen och ibland gråtande.

Vi har våra tokiga minnen ihop. Vi har gjort nästan allt ihop! dööör av skratt när vi kollar på gamla video vi spelat in när vi gjort program och jag låter som en helt annan person jämfört med vad jag låter nu! Vi har också minnen från när vi var små knattar som lekte med barbie hela tiden eller spela in tokiga videoklipp som man skrattar ihjäl sig på fram tills våra minnen nu. Jag älskar dig, din underbara människa!


Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar dig mest av alla!

du är världens bästa och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig.

DU är guld värd hjärtat!



en miljon pussar&kramar till dig älsklingen!♥♥

2010-12-18 @ 20:44:19
URL: http://hannaaalmgren.blogg.se/
Postat av: Louise j

HAHA! vår fina video filmer som vi har gjort när vi var små särskilt den när vi gick i 4:an och 5:an haha!

älskar dig och saknar dig!<3

2010-12-19 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0