Dag 8-Min första kärlek

Usch.... Vill inte tänka på det. Men ändå gör jag det varje dag. Jag tänker inte säga vem det är, då skulle hälften av alla läsare veta vem det  var och tycka jag var knäpp i huvvet. Jag gick iaf i 6an andra året, (gått om 6an). Just nu fattar jag inte hur jag kunde men man kan ju inte bestämma vem man blir kär i. Det blir den det blir. Jag var verkligen kär i denna person. Helt förälskad men också väldigt olyckligt kär. Det var verkligen den känslan jag fick som alla säger händer när man är kär.
- Man ler så fort man hör dens namn, får man syn på personen vet man inte va man ska göra, när man väl är med personen är det svårt att prata, har du sms från personen kan du läsa det flera gånger om och man tänker på personen 24/7!
Jag var totalt förälskad i personen i över ett år, även om i slutet var jag förbannad på honom.

Känslan jag hade för honom har jag helt glömt bort hur den var. Jag vet att jag gilla den men den känslan känns som om aldrig kommer hända igen. Vet redan nu att många som läst detta vet vem det är.. :)

|från google|


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0