Klockan finns inte idag

Idag exiteras inte klockan i min dag. Jag är så sjukt trött och orkar inte göra en enda grej. Är tur att alla prov, läxor är slut för detta året! (Lärarna skriver ju betyg) Det dröjer inte många minuter innan jag ligger nerbäddad i sängen! Känner att värmen försvinner i hemmet nu. Ska nog hjälpa till lite me pepparkakorna som dom gör köket därborta sedan bums i säng! Har redan sovit några timmar efter jag kom hem från skolan. lika trött fortfarande.

Åker till gbg imorgon och om jag fatta det rätt med va Kaj sa var det typ textil museeum (??), vilket jag tycker låter trevligt. Kameran åker med och ni får bilder OM jag lyckas hitta USB som jag  inte gjort än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0