orientering i Borås

Sorry för no uppdt under veckan. Har ingen data hemma just nu och nu är man i Borås. Igår var det nattorientering och eftersom Borås GIF annordnade den så tävla jag inte. Hade liten "barnpassning" med Hanna ist.

IDAG var det downhill och det var Hestra IF som annordna den så idag var jag med och sprang!:D D16 och det gick si sådär.. Hoppas på bättre imorgon!

IMORGON är det zoo-orientering i Borås Djurpark och jag springer D16. Kan parken utantill men ÄNDÅ har det varje år gått katastrof för mig...
- två gånger har jag kommit sent till start pga pappas klocka som gick fel och kö.
- sist jag sprang ramla jag och skrapa upp hela knät i astfalt med grus så fick ett stooooort hål på knät och det rann blod.. Men det hindra mig inte från att bryta, så jag fortsatte men i början gick det ju inte att springa direkt..

SÅ får hoppas att det blir ett år där det går kääänon! Håll tummarna.....:)


Kommentarer
Postat av: Hannaa

jag saknar min bästis :(

han har lovat att han ska träffa mig o komma till borås nästa år igen (a)<3

2010-11-14 @ 20:28:49
URL: http://hannaaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0