Text

Ska inte nämna något om mitt bloggande.. Har varken haft tid eller lust och funderar på att antingen ta en feeet bloggpaus eller helt enkelt ta bort den och börja när jag känner för de igen..

Men har iallafall haft en toppenhelg med Linnea, Max och Patrick♥. Tyvärr åkte vi hem idag men jag och Linnea avsluta denna söndagen med att vid solnedgången gick vi ut i korta-fina-vita klänningar och fota i skogen. Men har inte fört över bilderna än så blir inom kort dom kommer ut, tror jag.

Är hos Linnea över natten för ska imorgon ut och rida en tur. Känns väldigt som ett lyckat lov hittills förutom den jedra förkylning som aldrig vill försvinna..

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: hahah visst é hon :D<3<3

2011-04-24 @ 21:36:22
URL: http://teamla.blogg.se/
Postat av: bella !

hej, fin blogg!

kolla min blogg? :)

2011-12-11 @ 11:40:40
URL: http://isabelleidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0