2010 snart slut

Är det bara jag som tycker att år 2010 blåst iväg?! Jag mena, imorgon är det nyårsafton och sen 2011! Jag kan fortfarande blanda ihop att det är 2009....(!) Ändå känns det som om detta året har varit jättelänge. Jag kolla igenom bilder från 2010 nu och vissa personer känner man knappt igen. Då tänker jag på mig med. Man har ändå hunnit med en del under året även om jag knappt kan fatta att det var detta året och inte för 4 år sedan saker och ting hände.


Dagen hemma hos Elin och vi hade en liten piknik ute i skogen tsm me hennes två underbara söta hundar!

Första gången Hanna träffa Orustboarna satt vi och käka pizza. (Lollo, Cecilia, Axel, Hanna och jag.)

Våran familj åt middag hemma hos Almgren och det var en riktig trevlig kväll!


Ute oh rullar i snön med bestisfestisen Lollo med ett stort glatt leende mitt i natten!

Hhihihiihihi lilla Axel!:D Den tiden då han var kortare.....................
Andra skrattiga kvällar med de goa gänget!

Alla sjukt roliga skoldagar!

Efter att ha åkt buss från skolan tog jag och Alicia en sväng förbi dikena och gjorde lite kulläbötter:D

Hälsade på staden Borås där jag träffade dessa snyggingar.

Spa hemma hos Cecilia och en shoppingdag! Härligt värre!

Gbg horse show med Alicia. Trevlig dag men hemresan funkade lite sämre...

Sminkning till mitt och alicia projekt som egyptierna sminkar sig.

Alcazar

Anna Bergendahl

Älskar bilden! såå söööt!:) Hanna kom oh hälsa på!

En varm dag hemma hos Cecilia.

Klassfest vid stranden. En av dom roligaste dagarna i mitt liv! Hade så himla sjukt kuul!!!

Louise kom oh hälsa på och vi hade mys me lite sol o bad nere vid stranden och sedan chilla vid min trädgård med coca cola och en påse chips.

Skolavslutningen.

Och efter skolavslutningen bär det av till Liseberg, en väldigt regnig dag, men också en oförglömmig dag!<3
Uppifrån: Jacob, Louise, Maria *jag*, Johan och Eddie. Guuuuud, glömmer aldrig när jag, eddie och martin åkte höjdskräcket och jag skrev som en stucken gris och höll på pissa på mig av rädsla... Jag är väldigt höjdrädd...!

Ändå ett underbart år med massa härliga dagar som jag kommer minnas väldigt länge! Finns mmmmmaasssssooor med fler bilder från när jag varit i Borås tex. Men många har försvunnit med efter att datorn rensades.
Hoppas 2011 blir ännu bättre och ännu flera såna här skrattiga dagar som man vill backa tillbaka! ♥


Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Härligt! Jo min dag har vart toppen :)

Ah, gick du på gymnastik förut eller? Kram

2010-12-30 @ 18:48:50
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: elin

hahahaha, maria bilden (y) :D <33

2010-12-30 @ 20:28:39
Postat av: ellensjo

sv; synd :(

2010-12-31 @ 10:29:58
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: hanna

åh, helt sjukt hur mycket som kan ändras på ett år(om inte mindre). 2010 har nog varit det bästa året i mitt liv, hoppas att 2011 kommer bli bättre även fast jag kommer halvt dö snart.. ♥

2010-12-31 @ 11:11:42
URL: http://hannaaalmgren.blogg.se/
Postat av: Maria

elin sv: bilden är finaste (y) <3

2010-12-31 @ 13:33:29
URL: http://marialund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0