Dag 15-Det här får mig på bättre humör

Dagen idag var oturligt nog inte bästa dagen. Snarare hemskaste dagen. Och efter ett tag tyckte jag det var nog med all skit det redan varit under dagen och jag tyckte inget kunde få mig på bättre humör. Men det finns något som får mig på bättre humör. Min älskade hund Maja. Hon är en hund som är alltid helt tokigt glad förutom när det kommer att hon ska åka bil. Då får hon världens ledsnaste ögon. Så när jag lekte lite me henne för att bli på bättre humör funka det helt strålande. Tårarna försvann och man fick ett svagt skratt.

Har världens underbaraste bästa vackraste hund! Hade jag inte haft henne hade jag fortfarande varit på sämstaste humör. Vem vill vara det när man fyller år??

MIN BÄÄÄÄÄÄBIS!!!!<3Kolla mappen me hennes första bilder. ååååh, känns så längesedan hon var så liten med den pälsen! Hon vägde INGENTING då och det gick att gå runt med henne som en liten chiaua och nu orkar jag knappt bära henne för hon är uppe i 20 kg.

MINMINMINMINMIN! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag kan också få dig på bra humör ibland så de så! :)♥♥♥♥

2010-12-29 @ 00:12:43
URL: http://hannaaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0