Dag 2-Pinsammaste jag någonsin gjort

Glömde gårdagens så får göra den nu. Pinsammaste... Har gjort så sjukt mycket pinsammt så det är svårt att välja plus jag kommer inte på något nu.. Tänker och kommer inte på det "pinsammaste någonsin" men en pinsamm grej från när jag och Jessica var och shoppa, och skulle käka på Mc'Donald.

Vi skulle äta så vi gick till M'cDonald. Jag köpte det jag alltid gör för älskar inte direkt maten där. Chickenburger m. pommes frites och dricka + vitlökssås. Jag bettala och han som stod i kassan hade lagt upp det jag skulle ha. Jag tar i brickan, vänder mig om, och wwiippps, ligger pommes friten på golvet. Självklart var det ju en del människor och jag kännde mig helt dum i huvvet. Så böjer mig ner och börjar plocka upp och då får kassamannen syn på mig och säger "du kan få en ny.:)". Tur det.
Så varje gång jag köper nått på M'cDonalds, ställer jag ner pommes friten så att den inte kan ramla ner...


åååh, har precis målat en bild för denna lilla historien, rätt rolig med men det går inte ladda upp den. går aldrig ladda upp bilder jag målat själv..:S Något vet varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0