Dag 9-En perfekt helg för mig

Finns så mycket att göra en perfekt helg. För mig skulle en perfekt helg vara att få vara me ett gäng kompisar och hitta på något kul som bowling, shopping. Fredagkvällen sitter man hemma med något gått att äta och då tänker jag inte på chips utan mer åt hållet med renbenspjäll med potatissallad, vanlig sallad med sallad och coca cola att dricka medans man kollar på en grym film eller nått program på tv.
Lördagen hittar man på något kul med ett gäng kompisar och kanske åker till bowlinghallen och spelar nån timma, sedan gå runt i stan och äta på någon go restaurang. När det börjar bli kväll sover några över hos en från dom man varit med under dagen och dygnar halva-hela natten genom att kolla på film och fetta sig.
Söndagen kan man antingen fortsätta vara me amigosarna och kanske ha bakdag eller bara mysa me film eller nått. Beror på var det är för årstid. Sommarn går man ju gärna och hänger vid stranden hela dagen. :)


Man kan festa me amigosarna och ha rent kul! :D

Man kan ha en mysdag me kompisar och gå på ett mysigt café, tex Viskan i Borås. Världens mysigaste ställe!

Man kan ha en myskväll med amigos och ha en spakväll med ansiktmask, bada bastu m.m.

En annan härlig myskväll i gbg me ansiktmask och ett bad. :)

Man kan åka till Kärringön med några amigos och vicka på rumpan.

Detta var inte under helgen men et var studiedag för mig iaf, man kan sitta me amigosar i julias källare och kolla film.

Man kan åka till Liseberg och där har man ju alltid grymt kul med ett gäng med sig!

Man kan ha en shoppingdag och sitta på bryggan och käka glass.

Man kan ha en chilldag på pizzerian.

Alla dessa bilder är från helger som har varit perfekta för mig! Förutom den hemma hos Julia men jag saknar den dagen grymt mycket!<3 Ibland vill man ju kunna backa tillbaka i tiden... :(


Kommentarer
Postat av: Hanna

åååh, fyyyy vad jag saknar de tiderna!

första gången jag träffade Lollo & Axel o sen när vi va i stenungsund o när vi va o fika,

♥♥♥♥

2010-12-20 @ 21:10:15
URL: http://hannaaalmgren.blogg.se/
Postat av: Maria

hanna: dom tiderna glömmer man aldrig! <3

2010-12-21 @ 17:06:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Louise (L)

fyyy vilka hemska bilder du ahr på mig :OOOO

hahahha, tiderna har varit sjukt roliga.

vi får börjar vara med gänget igen det var länge sedan nu :((((<333333333333333333333

2010-12-22 @ 21:44:38
URL: http://lindegrenarensflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0