Dan före dopparedan

Första dagen på lovet och imon är det JULAFTON!:D Haha gissa vad man gjort hela dagen?? Städat och pluggat som en tönt. Nu tänker ni alla vad det är för fel med mig, men hade helt enkelt lust att plugga. :)
Eftersom det aldrig händer något roligt på denna bloggen tänkte jag göra första VIDEOINLÄGG om nån dag. Jag hatar att prata framför kamera/webcam och fick grejtigaste idén om att videoblogga om va jag får i julklapp. Intresant... Har fortfarande inte hittat halva USB-kabeln, därför är det tomt på bilder..

- VILKEN SKOLA FÅR MAN LÄTTAST BÄST BETYG I? VANLIG SKOLA ELLER KUNSKAPSSKOLAN?!?


|från i höstas|

Kommentarer
Postat av: hanna

man får väl lika bra betyg i en vanlig skola som i kunskap?

de beror väl på en själv o inte själva skolan? ;)

2010-12-24 @ 10:02:25
URL: http://hannaaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0