Dag 6-Min dag i detalj

Morgon
Vaknar 05:40 och går ut me Maja, in, går och lägger mig igen och somnar om, 06:30 går jag upp igen, bäddar sängen, äter vaniljyoghurt me corn flakes, vandrar sedan till badrummet och tvättar och fixar mig, går till bussen och åker till skolan.

Skolan
Va ska man säga om skolan? Sexualkunskap hela dagen. Förutom en liten lektion var trafikinfo när det gällde mopeder. Lunchen var pyttipanna. Kan det bli bättre? Ja, men mat är mat när det är min mage.. Och det var ändå riktigt gott. När klockan är tio över tre tro jag det är, tar man bussen hem.

Hemma
Inget gott hemma så lagar egen varm choklad och baka två fraller på eget enkelt recept. Mjöl, vatten, socker, salt, bakpulvet, in i ugnen, MUMS! Sedan sitta och kolla på The Vampier Diaries. Sen sitta här vid datorn.

Nu
Prata me Axel på skype och övertala honom att inte köpa julklapp och lyssna på Nordman. Är nog den enda människan på jord som är kär i hans musik! Om och om igen spelas låtar med honom!

Sen
Ska testa ett program jag precis laddat ner om att rita hus. Jag vill jobba me att designa kläder, skräddare eller arkitekt. Johan skicka programmet så ska testa det strax. :)

Häromdan skrev jag tio gånger längre och mer detaljerat men orkar inte just nu så ni får orka me detta sen tror jag knappt att nån hade läst allt det jag skrev i förra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0