Köttpaj på gång

Jah, slutade tidigt idag så sitter hemma nu och ska laga köttpaj! Kommer ta bilder under tiden så ni får det när jag käkat upp.

Varit dåligt med uppdt och det är proven som regnar och dränker en. Har några prov veckan innan lovet men vet inte om jag kommer ha dom för är tänkt att åka till Norge på söndag och då missar jag dom och får göra dom vecka 9 då jag kommer hem isåfall. Men OM jag inte åker måste dom bli gjorda nästa vecka...

SLUTPRATAT, magen kurrar (förvånad, nooot), så finns i köket!

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!

Vacker bild!:)



2011-02-16 @ 21:20:20
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/
Postat av: nea

Snyggast ;D <333

2011-03-01 @ 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0