Lyckad fredag

Ovanligt lyckad fredagskväll/dag! Eller dagen har varit hemsk, min skåpsnyckel är borta och har fortfarande inte hittat den... So provet gick skit.

Efter skolan drog jag och några tjejor till Eken och käka thaimat. Fyyy, va gott! Sedan köpte vi massaa lösgodis (ca 150:-), coca cola, chips, dipp oh sånt fettigt och drog sedan hem te Elin och hade filmkväll. Eclipse, biljard som ägde, och kasta pil på tavla eller va de heter... Grymt kul! Sedan var det konfaträff fast en annan kyrka va me och vi satt och spela spel. Trodde de skulle va rätt tråkigt men var ändå väldigt trevligt. Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

seriöst, Maria om du säger till mig sen att du fick VG på SO provet så slår jag seriöst ihjäl dig!!

Jag skiter fullständigt i om du vill ha MVG om du får VG så gick inte provet skit okej? :)♥♥♥♥ hihihihi

2011-03-05 @ 23:06:57
URL: http://hhannaalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0