Dag 3-Mina syskon

Jah, va ska man säga om dom? Jag har 3 st lillbrorser. Martin, Erik och Johan är deras namn. Martin är 12 (tror jag:S suger på ålder och när folk fyller år...), Erik 10, Johan 7.

Martin
en gitarrnörd men ändå väldigt duktig på det! Haha, när vi var små fightades och bråkade vi väldigt ofta.. Men nu kan jag inte minnas när vi bråkade senast. Känns som vi aldrig gjort det... det ända lilla "bråket" som är mellan oss två är när han eller jag ber dden andra sänka ljudet. Han tycker jag ska sänka ljudet på datorn och jag när han spelar elgitarr. När han inte har några kompisar me sig kommer vi bra överäns (stav?).

Erik
Pajjasen... Vi bråkar aldrig. Han är den lilla plutten som jämt ler och visar sina gulliga kanintänder och drar sina skämt. Den roliga i familjen helt enkelt. Jag vet att han fyller år 2000 (därför kan jag hur gammal han är:D!) men jag har fortfarande inte lärt mig datumet.. Maj är det iaf! Martin är alla <3 dag, så det är lätt som att göra en plätt!

Johan
Den minsta. Hans förebild är nog brorsan Erik.. Drar Erik något bra skämt vill Johan vara som Erik och drar samma skämt.:) Gullit! Minns fortfarande när Johan föddes. Eftersom jag hade två brörser var jag nästan helt säker på att jag skulle få en lillasyster. Och när pappa väckte mig och sa att han hade födds och han berätta att det var en kille, vet jag inte va jag fick för känsla. Typ lite förvånad men ändå var jag ju jätteglad! Är en liten "bääbisälskare" så var ju underbart när man fick träffa honom!


Enda bilden på Martin, fotot är från 2009 och kan säga han har förändrats en del sen dess! Men enda fotot på han på denna datorn!

Guuud. Den helgen är en oförglömmig helg! Jag, Lisa (som hälsa på<3) och Erik gjorde nån lek eller vad de var men Erik skulle iallafall gå catwalk! HAHHAHAHAHAHAHH var garv hela tiden då!

Big foot.! Haha, också en dag som är svår att glömma. Händer då och då att han hänger med mina kära vänner och då blir dagarna sådana galna. :D Saknar sommaren!

Gulleplutten för några år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0