Fullt upp veckan ut

NU sticker jag och möter upp Louise och så sticker vi till Yalla Yalla och köper chips sen blir det filmmys och Louise får stå ut med mig som ska snarka högt bredvid henne! :)

HAR ÄVEN hittat en ny kamera. Eller ny och ny, den är tio gånger äldre än mig! Men den funkar! Man hittar alltid nått smått och gått här hemma som aldrig används! Så igår var jag och köpte en filmrulle till den, inte digital tyvärr, annars hade det varit min drömkamera, hihi,  och ingen usb. Så den kameran är en kamera jag använder till att ta foton för pappersbilder och sätta upp på väggen. :)


Kommentarer
Postat av: Johan

nice en sån har jag hemma:P och en digital systemkamera:D

2010-11-07 @ 19:25:31
Postat av: Angelicaa !

Sötnos!

2010-11-16 @ 21:22:50
URL: http://angelicaaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0