It's raining water

Sitter i Jessicas säng och blir att man stannar kvar här över natten. Haft en grymt kul dag och kväll! Massa videos filmades så kommer upp imorgon för skaffat en usb. *happyface* Hihi, killen som jobba på Kjell & Company var så trevlig!
Gulliga killen: Den kostar 159:-
Jag: Okej, jag ska se om jag har tillräckligt me pengar. (shoppat loss hela dan)
Jag: Ja, jag tar den. (trodde jag hade så mycket pengar kvar.)

Jag: Hanna...... Har du 4 kronor?? (Jag hade 155 kronor kvar.)
Hanna: Ska kolla.......... Jag har 3,50:-. Men juste, 50 öringar räknas ju inte längre..:S
Gulliga killen: Men det kan vi fixa.
Gulliga killen: Du får studentrabatt och behöver bara betala 141:-. Så här har du pengar tillbaka. :)

Man undrar ju vad det är för väder här i Borås. Svårt att gissa, öste regn hela dagen. Det måste vara något alla boråsare har, PARAPLY eller REGNKLÄDER eller BÅDEOCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0