The snow is here

kan börja med att säga att det har snöat HELA dagen! Ute är det nu runt 3 dm tjock snölager. Helt sjukt! Och igår var det inte en snöflinga på hela ön! + har köpt nya höstskor men kan inte använda dom ute som det är nu. Dom "tål" tydligen inte kyla för då spricker dom.. -.-

Haft dålig updt, pga att har inte haft en data i närheten. Är inne på pappas arbetsdata för den vanliga är på lagning.

NU: Geografi som jag aldrig lär mig men ÄNDÅ tycker det är ett av mina favvoämnen i skolan. Knäppt.. 


Kommentarer
Postat av: annastina

tack dsm! :D

2010-11-09 @ 20:36:46
URL: http://annastinas.blogg.se/
Postat av: Louise (L)

yeeeaahh (y' Snööööööööö (L)

nja, sköjja bara :P

det var inte roiligt att bli mulad och allt det dära idag ;)

eller vad tycker du ! (y)

2010-11-09 @ 20:52:03
URL: http://lindegrenarensflicka.blogg.se/
Postat av: undebara louise (L)

sv: men asså om alla ändå ville åka till sälen så hade det varit kanon :D (y'

men alla vill ju inte dit, det är typ bara, du,jag,jacob,eddie,johan,alicia,annie :D

2010-11-09 @ 21:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0