Transformers

Frisk? Nej. Bättre då? Åååååh neej! Denna sjuka blir ju bara värre! Vakna imorse av att jag knappt kunde andas. Näsan var helt igentäppt och halsen gjorde så sjukt ont att andas. Ändå sov jag till halv 12.. Har verkligen ingen lust att stanna hemma imorgon med!! Orkar ju inte göra något, igår lyckades jag göra ETT mattetal, sen var jag helt död. Sy, nej, det orkar jag inte. Att bara gå runt är ett träningspass.
Väntar på att mamma ska komma hem nu för har bett henne köpa bananer, hallon och yoghurt så jag kan mixa ihop en smoothie. Mycket skönare att dricka något och har inte ätit något idag och det är verkligen inte jag! En macka och ett glas mjölk är det enda min mage har fått. Ändå är jag inte hungrig, och det är verkligen inte heller jag för när jag är frisk går jag runt hungrig 24 timmar i 7 dagar!


Nu ska jag nöja mig med att kolla Transformers. Den enda braiga actionfilmen.

Kommentarer
Postat av: Louise Den sjukt bästa lindegren!

kyrk grejs imorgon :o<3

missar du den ? :(<33

2011-01-18 @ 19:51:36
URL: http://lindegrenarensflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0