Info

Haft en grym dag i u-hamn! Blev en hel del fail som att tappa skidan mitt i ett hopp, åka halvt in i träd, men ändå härligt att äntligen få åka i backe rätt ner.

Nu blir det att försöka skaffa prao. Har samtidigt uppe i backarna hållt på ringt runt olika ställen om prao men alla säger nej. Rätt irriterande för har prao på måndag egentligen men om jag inte skaffar någon inom denna kvällen blir det praoa under påsklovet och det har jag ingen lust med!


Imorgon är jag borta hela dagen, tidigt på morgonen åker jag och ska sälja me några i klassen och sen ska jag vidare mot "stan-man-kom-ifrån" och va på tjejkväll hos Linn. Sen får vi se de där me prao, får kommer praoa dååååligt under veckan om det blir prao.

Men ska senare när jag bakat massvis med muffins uppdatera bloggen me bilder och göra nått tidsinställt inlägg som kommer så de händer något. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0